2013. március 12., kedd

1. Díj

Nagyon szépen köszönöm a díjat Nini-nek. Ez az első díjam *-* Nagyon sokat jelent ez nekem :D Köszönöm <3
1. DÍJ

Szabályok :

-Ha megkaptad a díjat , készíts róla bejegyzést ! (Tádám )
-Őszintén kell válaszolnod a kérdésekre ! (Tádám )
-Összesen 5 személynek kell tovább adnod ! (Tádám )
-Ezt egytől egyik át kell másolnod a lapodra , kivéve a kérdéseket !( Tádám )
-A díjat visszafele nem lehet adni /Annak nem adhatod akitől kaptad, viszont te többször kaphatsz ilyen díjat !/

1.-Mi a keresztneved , hogyan becéznek ? 
A keresztnevem Delfin, a becenevem Delfin, Zoey , Zo, Zozo, Delf. 

2.-Melyik dalon tudsz igazán sírni ? 
Fuh. Mostanában nem szoktam sírni számokon , de régebben a Rivers flow in you -n rengeteget bőgtem. 

3.-Félsz a sötétben ? 
Rettegek. Nem tudok sötétben maradni mert akkor elkezdek képzelődni hogy mindjárt kitörik a nyakam meg ilyenek. 

4.-Szerelmes vagy valakibe ? 
Igen , de tudom hogy vele sosem lesz semmi , mivel még a létezésemről is csak alig tud. 

5.-Mi volt az eddigi legcikibb dolog ami történt veled ? 
Barátnőmmel sétáltam le a dombon és pilóta kekszet ettünk. Az én kezemből kiesett a pilóta keksz és elkezdem utána futni. Ahogy futottam kiment a bokám és nem tudtam rá állni. Mikor sétáltam haza akkor egy kislány megszólalt hogy nézd anya Kvázimódó..... 

6.-Gondolatban öltél már meg valakit ? 
Sokszor. Különböző embereket :D 

7.-Szerinted a péntek 13-a szerencsét , vagy balszerencsét jelent ? 
Nem tudom. Nem igazán történt még velem semmi péntek 13.-án. XD 

8.-Van olyan dolog amit még a szüleidnek sem árulnál el ? 
Van. A blogom. Mert azt mondták hogy kinyomtatják és elküldik minden rokonnak... 

9.-Hallgatsz olyan zenét amit mások előtt cikinek tartasz ? 
Persze. Ki nem ? De mindig nagyokat nevetünk rajta és bármit mondanak attól még szeretni fogom. 

10.-Kiskorodban sírtál ha szurit kaptál ? 
Igen. Ordítottam mikor kiskoromban vért vettek tőlem. De most már nem :3

11.-Mit tennél ha híres lennél ? 
Először a pénzem egy részét alapítványoknak adnám, segíteném a családomat az anyagi gondokban, részt vennék jótékonysági dolgokon, sosem feledném el hogy honnan indultam és kik az igazi barátaim. Megvennék magamnak mindent amire szükségem van. 

12.-Szoktál álmodozni ? 
Ha nem álmodoznék nem tudnék blogot írni :) 

13.-Járnál Chace Crowforddal?
Pff ! :D Ki nem ?? 

14.-Hány gyereket szeretnél ? Fiú/lány , neveik ? 
Egy fiút és egy lányt és a lány lesz a nagyobb. A fiú neve Némó, A lányé pedig .. ezen még nem gondolkoztam , de biztosan valami különleges lenne :) 

15.-Adni vagy kapni jobb ? 
Mind akttőt szeretem :D 

16.-Titkom... 
Öhmm ... Szeretem a Pokémonokat  ! 

17. Bakancslista: 
Az első 3 . 1:Találkozni az 1D-vel. 2: Szerelmesnek lenni . 3: Venni egy nagyon nagy kutyát és felnevelni

AKIKNEK KÜLDÖM : 

2 megjegyzés: