2013. március 17., vasárnap

1/5 Chapter = A Félre sikerült Randi

Ma a munkahelyemen nem tudtam magammal mit kezdeni. Végig szenvedtem a munka időm. Egész végig a randin járt az eszem hogy mit fog csinálni Zayn. De amikor Zaynre gondoltam akkor a gyomrom görcsbe rándult , amitől éhes lettem . Már a 3. szendvicet eszegettem mikor bejött egy ismerős arc a boltba . Elmosolyodtma és odamentem megölelni.
-Szia Harry . Mizujságvan erre felé ? -mosolyogtam rá.Elengedett és megvonta a vállát.
-Unatkoztam és gondoltam benézek hozzád.Otthon csak az megy hogy Zayn hova vigyen téged randira ...-nézett rám Harry.
-Bocsi hogy nem mondtam el. -néztem rá bocsánat kérően , mert most kicsit bunkónak éreztem magam hogy az egyik legjobb haverjával fogok randizni.
-Semmi baj. Nincs harag. Együtt döntöttünk hogy nem fog menni. -mondta és megsimogatta a kezem. Valamiért megint éreztem azt amit a csók előtt. De gyorsan kivertem a fejemből. Már választottam. Kicsit szégyenlősen elhúzódtam Harrytől. De mosolyogva hogy ne vegye észre hogy meginogtam .
-Na mesélj . Történt valami tegnap óta ? -néztem rá a kassza mögül immár. Megvonta a vállát.
-Semmi. Otthon örültek háza , mivel nemsokára megyünk turnéra , és mindenki gyakorol, gyúrni jár, én meg tanulgatok most egy kicsit gitározgatni. -mondta csak úgy mellesleg Harry.
-ÚÚÚ. Midnig is megakartam tanulni gitározni , de valahogy sosem jött össze. -néztem rá . Harrynek mintha felcsillant volna a szeme egy pillanatra ,de abban a pillanatban el is tűnt.
-Tudod , én is még csak most tanulgatok, de szívesen megtanítanálak. -mondta némi izgalommal a hangjában. Mosolyogva bólintottam.
-Az tök jó lenne. Így még plusz rengeteg időt is tudnánk együtt tölteni.De most mondtad hogy turnézni mentek. -mondtam kicsit szomorúan , mert tudtommal a turnén nem csak 1-2 naposak , hanem több hónaposak. Harrynek látni lehetett az arcán hogy támad egy csodás ötlete.
-Tudod , minden turnéra kellenek , sminkesek meg öltöztetők , stylistok. Nekünk mindegyikből van , viszont sosem árt a gyakornok. Beajánlhatnak gyakornoknak és akkor jöhetnél velünk a turnéra. -mondta mosolyogva.
Tetszett az ötlet. Így rengeteget lehetnék Zaynnel hogyha összejövünk , ha meg nem akkor sem baj , mert sosem volt köztünk semmilyen úgymond szorosabb kapocs és így jó barátok lehetnénk. Harryvel tudnék tanulni gitározni , és lehet hogy a koncerteken segíthetnék a fiúknak. De volt egy ellenérv is...
-Ez mind szép és jó , de mi lesz az itteni munkámmal ? Itt teljes állásban dolgozom , viszont a gyakornokoknak nem fizetnek tudtommal. -néztem rá , mire ő megvillantotta a mosolyát.
-Tudod , ha 1 héten keresztül jól csinálod a dolgod , akkor mi felvehetünk és többet fizetnénk mint itt szerintem. -nézett rám Harry.
-Ígéred ? -tartottam oda a kisujjam . Harry felvonta a szemöldökét. -Mivan ? Én így szoktam.-mosolyogtam . Harry megfogta a kisujjam az övével és megrázta.
-Ígérem. De ne cseszd el . Rendben kicsilány ? -mondta és elővette a telefonját, közben pedig hátrált a boltból.
-Rendben. Szia Harry . -mosolyogtam rá , miközben kilépett a boltból. Tökre felpörgetett a tudat hogy lehet hogy elmehetek velük turnézni. Biztos nagyon élvezném.
Záróra után , szaladtam haza hogy elkészülődjek a randimra Zaynnel. Felvettem legnőiesebb összeállítást amit sikerült a szekrényemből előkotornom. Igazából , nagyon reméltem hogy nem a világ legjobb éttermébe fog engem vinni , mivel nem éppen ahhoz való a szerelésem.
Épp az utolsó simításokat végeztem magamon amikor csengettek. Tudtam hogy csakis Zayn lehet az . Felkaptam a táskámat és az ajtóhoz mentem. Vettem egy mély levegőt és kinyitottam az ajtót.
Ám nem Zayn állt velem szemben.
-Niall te mit keresel itt ? -kérdeztem ledöbbenve.
Niall végig mért , majd megint az arcomat nézte.
-Wáo de szép vagy. -mondta.
-Hol van Zayn ? -kérdeztem tőle kicsit idegesebben. Niall arcáról lehervadt a mosoly.
-Ne akadj ki. -kezdett bele. Fogtam magam és leültem a lépcsőre. Niall nem értette hogy mi a bajom.
-Ha szar hírt fogsz közölni  , nem akarok padlót fogni. -mondtam neki. Leült mellém és vett egy mély levegőt és elhadarta.
-Egész nap a randitokra készült , de olyan 2 órája elment mi sem tudtuk hova és mikor visszajött halál részeg volt és egy szőke hajú csaj volt vele és azt ordibálta hogy nem kell nekem Clary mikor itt van velem Perrie. Annyira sajnálom. -fejezte be a mondanivalóját Niall.
Igazából éreznem kellett volna valamit hogy ezt mondta , de semmi sem volt. Vártam hátha csak nem tudja felfogni az agyam a történteket de semmi nem történt.Sosem volt még velem ilyen. Kicsit rosszul esett ez azok után amiket még tegnap mondott nekem , de azon kívül nem éreztem semmit iránta.Annyi különbség hogyha rágondoltam nem kezdett görcsbe rándulni a gyomrom , inkább hányingerem lett. Bár ez lehet hogy attól van mert olyan sokat ettem.
-Jól vagy ? kérdezte Niall .
-Igen. Megkérhetlek valamire ? -kérdeztem tőle. Niall bólogatott.
-Persze bármire. -mondta , bár lehet nem kellett volna.
-Nálatok aludhatok ma ? -kérdeztem .
Ott volt bennem a vágy hogy visszavágjak Zaynnek, meg igazából tökre nem volt kedvem itthon punnyadni.
-Öhm .. biztos vagy benne ? -kérdezte egy fél mosollyal a szája sarkán. Bólintottam. -Akkor gyere csajszi. -mondta és átkarolta a vállam. Mikor kinyitotta nekem az ajtót a kocsijában, vakuk kezdtek villogni.
-B******g.Szállj be. -mondta és rám csapta az ajtót , majd beszállt a másik oldalról , be se kötötte magát csak rátaposott a gázra.
Mentünk vagy 120al de nem lehetett érezni az autóban. Mivel iylen nagy sebességgel mentünk ezért hamarabb odaértünk mint amire én számítottam. Kicsit kellemetlenül éreztem magam , de vettem egy hatalmas levegőt és kiszálltam.
A nyári szellő cirógatta a lábamat. Elmosolyodtam. Itt a külvárosban sokkal jobb volt a levegő mint bent nálam. Midnen egyes levegővételnél virág illattal töltődött meg a tüdőm. Niall átkarolt és a házba vezetett.
-A barátnőd nem lesz féltékeny ? -néztem rá .
-Milyen barátnőm ? -kérdezte egy szomorú mosoly kiséretében.
-Sajnálom. Tényleg . -mondtam őszintén , mire megvonta a vállát és bevezetett a házba.
Körül néztem. Most valahogy sokkal kisebbnek tűnt a ház mint mikor először itt jártam. Nem volt csak 2 folyosó és azok sem voltak végtelenek. Egy lépcső vezetett az emeletre .
-Megjöttünk ! -ordította Niall . Le segítette rólam a kabátom és kibújtam a cipőmből. A hajam a hátamra omlott é minden egyes lépésemnél csikizte a hátam . A lábam a meleg fajárólapokon pihent. Niall mutatta hogy ne menjek az emeletre , mert ott van Zayn. Én bólintottam és elmentem a nappaliba.
Mikor a srácok megláttak ijedt és döbbent arcokat véltem felfedezni. Egyedül a Harryé volt ideges.
-Te mit keresel itt ? -kérdezte Louis. Megvontam a vállam .
-Neked is szia Louis. Nem kell aggódni . Tudok Zaynről és nem azért jöttem ide hogy felpofozzam vagy valami , csak tudatni akarom vele hogy nem érdekel , hátha tanul belőle valamit. -mondtam . A srácok egyszerre fújták ki a levegőt Liammel. Harry még mindig feszült és ideges volt és engem nézett. Liam észre vette hogy Harryt nézem és ő jött oda először elmagyarázni miért ilyen dühös a pillantása .
-Harry összeveszett Zaynnel hogy ilyen barom volt hogy otthagyott téged. Ha Niall nem ment volna szólni neked akkor Harry és Zayn biztosan verekedtek volna. -mondta Liam. A tekintetem Harryre szegeztem és odasétáltam hozzá. Harry felállt és rám nézett. Én szorosan magamhoz húztam és megöleltem. Látszott rajta hogy nem erre számított mert ugyanolyan feszülten állt tovább.
-Köszönöm . -suttogtam olyan halkan hogy csak ő hallja. Nem válaszolt , csak hosszú karjait körém fonta és a hátamat kezdte simogatni. Elhúzódtam tőle és belenéztem azokba a gyönyörű zöld szemeibe . Megint az a furcsa érzésem támadt hogy mennyire tökéletes Harry aztán a csók jutott eszembe. Hogy nem működne köztünk a kémia.
-Harry aludhatok nálad ? -kérdeztem . Harry elmosolyodott és bólintott.
-Majd akkor alszom a nappaliba.
-Ne. Kérlek. Nem akarok ma egyedül lenni. -vallottam be. Harry bólintott.
Elköszöntünk a srácoktól és felmentem Harryhez . Nem öltöztem le , csak a sminket mostam le. Az arcom olyan tipusú hogy smink nélkül is felvállalom, nem tökéletes de nekem megfelelő. Bebújtam a takaró alá és becsuktam a szemem . Olyan 5 perc múlva Harry óvatosan csúszott be az ágyba. Gondolom azt hitte hogy alszom. Forró teste az enyémet súrolta. Óvatosan végig húzta az úját a tenyeremen , amitől kirázott a hideg , majd a vállamra lehelt egy apró puszit , amit nem is éreztem volna ha a forró levegő nem érinti a langyos bőrömet. Beleborzongtam, de nem mozdultam . Ezután Harry megfordult és nem csinált semmit . Még egy kicsit agyaltam azon hogy Harry vajon miért tette ezt , meg hogy miért érzem azt hogy azonnal akarom Harry-t mikor amikor csókolóztunk semmit nem éreztem.

4 megjegyzés:

  1. Ha most elkezdem írni , akkor talán már este lesz rész :) De ha nem jön össze akkor Holnap :)

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Ma már új rész lesz :D Ígérem :D Mert mindjárt megírtam <3 21 :00 körül frissitgessetek :D

      Törlés