2013. március 9., szombat

1/3 Chapter= MIvan ?

Reggel mikor felkeltem az első dolgom az volt hogy felhívtam a legjobb barátnőm Jennyt. El kellett neki mesélnem mindent ami 2 nap alatt megtörtént. Azt hogy találkoztam egy híres bandával és hogy az egyik tagja le smárolt. Tudom hogy ő imád ilyen dolgokról beszélgetni ezért is akarom neki elmondani , meg ő tud tanácsot adni nekem , hogy melyik sráccal menjek el randizni.
Meg is beszéltük hogy találkozunk a plázában a Starbucks előtt. Mivel ma nem kellett be mennem dolgozni így délelőtt 11 beszéltük meg .
Mikor én oda értem Jenny már ott állt a kezében 2 pohárral. Az egyiket felém nyújtott köszönés helyett.
-Ahogy szereted ! -mondta és leültetett egy székre, ő pedig velem szembe foglalt helyet.
- Köszönöm , és szia . -nevettem el magam és kortyoltam egyet . Tényleg olyan amilyet szeretek.
-Mindet mondj el ! Minden részletet tudni akarok . - nézett rám parancsolóan.
Imádom ezt a csajt , de néha tényleg kiráz tőle a hideg. Legtöbbször kenyérre lehetne kenni , máskor pedig olyan kemény hogy még a saját anyját is megijeszti. Talán ezért is ő a legjobb barátom.
-Okés. Hétfőn reggel mentem a munkába.... - és elmeséltem neki a történetet, onnantól hogy megláttam Niall szőke haját addig hogy tegnap este közölte hogy nincs barátnője. Jenny csendben ült és maga elé nézett komor fejjel. Ilyenkor mindig gondolkozott.
-Biztos vagy benne hogy az a srác Liam és biztos hogy érzel valamit iránta ? -kérdezte egy apró mosollyal az arcán.
-Igen. Ezer százalék hogy ő volt. Nem felejtem el azt a srácot sose. Tönkre tette a gimis éveim. Amikor pedig megláttam elöntött a düh , de később nem is dühös voltam rá, hanem inkább .. nem is tudom elmondani.Olyan fura volt. Egyik pillanatban még leakartam csapni a másikban pedig letéptem volna róla a ruháját. - mondtam neki tök nyugodtan.
-Akkor szerintem nem fogsz kiborulni , hogy pont feléd jön . -nevetett fel Jenny és hátra dőlt a székében. Hátra néztem és tényleg felém közeledett. Gyorsan vissza is néztem Jennyre.
-Úristen ! Szerinted mit csináljak ? -kérdeztem.
-Mond el neki hogy miért voltál vele annyira gonosz. Biztos van rá magyarázata. Hallgasd meg és ha nem tetszik még , mindig ott van Harry és Zayn. -vonta meg a vállát. Igaza volt. Megittam az utolsó csepp kávét és pont mikor leraktam az asztalra , Liam ott termett mellettünk.
-Sziasztok. -nézett ránk mosolyogva, majd tekintete megakadt rajtam.
-Clary én elmentem ruhákat nézni . A gatya osztályon megtalált. -mutatott a legközelebbi boltra. Én elmosolyodtam és bólintottam. Jenny rá nézett Liamre , aki miután Jenny felállt helyet foglalt velem szemben.
Levette  kapucniját és beletúrt abba az 5cmes mini hajába.
-Mondanom kell valamit. -mondtuk egyszerre , majd elnevettük magunk.
-Kezd te . -nézett rám Liam mosolyogva , amitől hatalmasat dobbant a szívem.
-Rendben. Tegnap azért voltam veled olyan bunkó , mert rád néztem és eszembe jutott mit tettél velem gimiben. Én vagyok az a dagad szemüveges  kis csaj aki alatt járt 1 évvel és szinte minden nap csesztetted. Mikor megláttalak az jutott eszembe hogy milyen sok rossz dolgot csináltál velem , viszont az meg nem jutott eszembe hogy miattad fogytam le és viselek kontak lencsét . Úgyhogy viszont én ezt szeretné megköszönni, és elnézést kérni amiért bunkó voltam . -mondta , mert tényleg kicsit bánt hogy olyan bunkó vagyok.
-Igazából én is ezért jöttem. Miután elmentél az első az volt hogy gondolom a gimiből ismerhetlek és meg is találtalak. Nagyon sajnálom amit veled tetted.és csak mert rossz dolgokat tettem nem jelenti azt hogy rossz ember is vagyok . Nagyon sajnálom. Tényleg. Akkor az volt a lényeg hogy menőnek higgyenek , de megváltoztam és tényleg nagyon sajnálok mindent. -mondta és én pedig láttam az arcán hogy tényleg nagyon bántja a dolog. Nem is tudja milyen régóta várom már hogy  bocsánatot kérjen.
Valamiért elmúlt az az érzésem hogy pofán vágjam. Mióta leült azon járt igazából az agyam hogy pofán kéne csapnom , mert megérdemli, de most valahogy ez eltűnt. A gyomrom görcsbe rándult . Csak pislogtam. Láttam hogy mozog a szája , de nem hallottam. Csak az arca volt előttem .
-Bocsi .. mit mondtál ? -kérdeztem meg végül .
-Hogy eljönnél-e velem vacsorázni valamikor , hogy tisztázhassuk a dolgokat.
-Te most randira hívsz ? -kérdeztem mosolyogva.
-Ki hogy nevezi . -nevette el magát. Oldalra nézett és visszavette a szemüvegét. -Nekem mennem kell. Majd elkérem Nialltől és hívlak a részletek miatt. Mondta felállt és elszaladt. Oldalra néztem hogy vajon miért sietett el . Egy kupacnyi sikítozó csaj rohant utána. Elmosolyodtam. Na jó kicsit gonosz , de élveztem hogy fut.
Miután Jenny kijött a boltból 2 megrakott szatyorral boldogan mentünk haza. Mikor az ajtó elé értem , Zayn állt a házam előtt.
-OKé .. Te mi a jó istent használsz hogy ragadnak rád a sztárok ? -röhögött fel Jenny. -Na hagylak titeket. Hívj ha lehet , minél hamarabb. -bólintottam és megálltam a  ház lépcsője előtt. Zayn oda jött és megölelt.
-Sajnálom amit tegnap tettem. Megszoktam hogy a csajok olyan hamar megadják magukat. Azt hittem te is olyan vagy. -engedett el és a szemeimbe nézett .A gyomrom megint görcsbe rándult. A szívem hevesen vert és éreztem Zayn testnének melegét.
-Hát akkor csalódnod kellett, mert én nem vagyok a többi csaj.
-Igen. Épp ezért is szeretnélek meghívni randizni. El jössz velem ?? -kérdezte . Olyan édes volt. Nem tudtam neki nemet mondani.
-Igen. Add meg a számod. -mondtam neki és oda adtam telefonom. Zayn bepötyögte, én megcsörgettem és kinyomott. Annyira örült hogy elmosolyodott megölelt és már ment is vissza a kocsijához.
Még csak 5 óra volt de már 2 randim is lesz 2 sráccal... Várjunk csak. Két randim lesz két sráccal ? Még hozzá olyannal akik ismerik egymást, sőt legjobb barátok ? Ennyire nem lehetek hülye. Azonnal felhívtam Jenny-t  és elmondtam neki.
-Te nem vagy normális! Nem elég neked 1 sztár ? Mindenképp kettő kell belőle? -ordította le a fejem . Ekkor azonban , valaki keresett.
-Figyelj. Visszahívlak . 10 perc. -raktam le és felvettem a másikat.
-Harry . Szia .-köszöntem a telefonba.
-Szia. Mizujs ? -kérdezte.
-Semmi . Veled ?
-Szintén. Amúgy azért hívtalak hogy nincs-e kedved meg inni velem holnap egy kávét? -elkerekedett a szemem. Ne már hogy mind a három srác randira hív.
-De van , csak tudod dolgozom. -mondtam és beleharaptam a szám szélébe.
-Akkor beviszem a munkahelyedre. Okés ? --kérdezte boldogan.
-Rendben.Mennem kell. Szia. -mondtam és leraktam a telefont.
Oké. Tévedtem , 3 sráccal fogok randizni. De az a legfurcsább hogy mind a három srác ugyan azt váltja ki belőlem. Nem tudok dönteni , de sajnos kéne. Mindegy , majd ezt holnap eldöntöm , még mielőtt kávézok Harryvel.
Bedőltem az ágyba. 6:30 . Olyan korán volt még , viszont eléggé fáradt voltam. A sok agyalás lefárasztott. Nem tehettem róla. Leszívja az agyam. Nem szoktam sokat gondolkozni. Főleg nem pasikon. De ezek a pasik mások voltak. Valamiért mindegyikhez húzott a szívem pedig még egyikkel sem volt semmi. Talán Liammel , de vele se sok jó.
Megráztam a fejem hogy még véletlenül se gondoljak az egyik srácra se. Bekapcsoltam a  tvm és próbáltam elaudni a hangokra amik a tvből jöttek. Hála az égnek össze is jött , és nyugodtan tudtam elaludni.

6 megjegyzés:

  1. tök jó a blogod mikor hozol újrészt ? :) *o*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm :D Holnap :D Köszönöm szépen igyekszem :)

      Törlés
  2. Nagyon jóó lett mint mindig :) kedvenc irónőm vagy azt hiszem minden blogodat olvasom :DD a többit se hanyagold el kérlek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából , már csk ez a kettő van ez meg a Harry-s mert a többinek nem láttam értelmét folytatni , nem volt iránta érdeklődés, de ezek iránt van úgyhogy ígérem , még egy darabig , nem fogom ezeknek a blogoknak a végét hozni :)

      Törlés
  3. Szia:) Van egy meglepetésem a blogomban:) http://lottieandoned.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. HUH *-* Nagyon szépen köszönöm :D <3 1.DÍJ

      Törlés