2013. március 17., vasárnap

1/6 Chapter =Carry , Zerrie

Reggel fura módon nem volt mellettem senki , pedig legbelül talán egy kicsit reménykedtem benne hogy Harry mellettem lesz mikor felkelek. Felültem és szétnéztem a szobájában. Este nem nagyon volt időm megfigyelni és sötét is volt. A szoba halványkék volt , egy gitár állt a sarokban és egy szekrény mellette, amin volt egy tükör. Pont láttam magam. A hajam kócos volt , de azonkívül ugyanúgy néztem ki. A másik oldalon az ajtó mellett volt egy polc amin könyvek voltak . Nem is tudtam hogy Harry szeret olvasni.Mellette pedig a laptopja az asztalán. Lehúztam magamról a takarót és elindultam a gitárért. Ujjaim a húrokra raktam , de ennél tovább nem jutottam. Egy egyszerű barna gitár volt egy Rolling Stones-os pengetővel. Egészen megtetszett. Kivettem a húrok közül és alaposan szemügyre vettem.
-Szereted a Rolling Stonest ? -hallottam egy ismerős hangot mögülem. A kezemet ökölbe szorítottam és megfordultam. Zayn állt velem szemben.
-Remélem örülsz . -álltam fel és elé sétáltam. Feltűnően végig mért . Megálltam vele szemben , kb 5 cmrel előtte.
-Nem is tudod mennyire. -vigyorgott az arcomba.Szívem szerint olyat lekevertem volna neki , de megígértem a srácoknak hogy nem pofozkodom. Néha szerettem kihasználni hogy szép vagyok , mint most is. Oda hajoltam a füléhez és megvártam amíg a teste megfeszül, majd belesuttogtam.
-Nem is tudod milyen élményből maradsz ki . -mondtam és végig húztam az ajkam az arcán úgy hogy csak ép hozzáértem. Mikor az ajkaink miniméterekre voltak egymástól elmosolyodtam. A csendben hallottam hogy a szíve hevesen kezd el verni . Akaratlanul is olyan közel hajoltam hogy a szánk már majdnem összeért egy hajszál választott el minket mire megszólaltam.
-Soha többé nem fogok ilyen közel jönni hozzád. Égjen az agyadba minden egyes porcikám , mert csak látni fogsz de érinteni sose . -mondtam és kiléptem mellette az ajtón. Valamiért sokkal boldogabban , sőt ugrálva mentem le a konyhába , amit megtaláltam egyből. A srácok ott álltak és feszülten figyeltek egy pontot  a szoba végén. Nem értettem hogy mi az. Harryvel találkozott a tekintetünk. Én megvakartam ott a vállam ahol tegnap adott egy puszit és rákacsintottam . Harry szeme kikerekedett és láttam ahogy rózsaszínből vörösre vált az arca. Oda sétáltam hozzájuk. Harry felém nyújtott egy kevés csészét , amit én egy hálás tekintettel és egy puszival az arcára köszöntem meg. A fejem odakaptam ahova a fiúk az előbb bámultak.
Egy rózsaszín hajú lány ült , feltűnően nagy vigyorral az arcán. Gondolom Zayn éjszakai partnere. Neki dőltem a pultnak Harry és Niall közé és figyeltem a lányt.Ő is engem nézett. Egyszer csak Zayn jött be a szobába. Én a tekintetem Niallre szegeztem és megfogtam a kezét. Niall odahajolt hozzám.
-Bármi történjék , ne engedd hogy hozzám érjen. Mostantól soha. Rendben ? -kérdeztem . Niall bólintott , majd kicsit közelebb húzódott. Zayn rám nézett és az ajkába harapott amit Perrie is észre vett és gyilkos tekintett vetett rám. Egyszer csak egy izmos kart éreztem a derekamnál . Harry hajolt a fülemhez.
-Nem engedem hogy Zayn hozzád jöjjön. -mondta és a hangjától kirázott a hideg . Elmosolyodtam és bólintottam neki egyet. Zayn leült Perrie mellé. A fiúkkal követük őt és mi is leültünk az asztalhoz. A legmesszebb ültem Perrie és Zayntől. Mellettem Harry ült. Zayn rá nézett Perriere és lesmárolta. Komolyan azt hitte hogy féltékeny leszek ? Megvajaztam a szendvicsem és beleharaptam. A srácok nagyon higgadtan nézték hogy mennyire ellenszenveskedünk. Nem is figyeltem igazából arra hogy mit csinál Zayn. Elővettem a zsebemből a telefonom és írtam egy sms-t Jennynek a házszámról hogy hol vagyok meg hogy azonnal jöjjön ide.
Felálltam és kiviharzottam a szobából arra számítva hogy valamelyik srác utánam jött. Szerencsémre igazam lett és a lépcső felénél Louis megfogta a kezem.Nem rá számítottam de , magam után húztam az egyik szobába, és magunkra zártam a szobát.
-Ugye nem áll szándékodban megölni ? -kérdezte mosolyogva Louis.
-Nem csak nem akartam azt nézni hogy a finom kenyérre csorgatják a nyáluk . -mondtam mire Lou elgondolkodott és bólintott.
-Van benne valami. Amúgy kinek üzentél ha szabad tudnom ? -mosolygott rám
-A barátnőmnek idehívtam . Nem baj . Amúgy bocsi hogy itt csövezek.
-Semmi baj . Főleg hogy ilyen csinos hajléktalan vagy. -mosolygott Louis.
Elpirultam mert igazán jól esett hogy csinosnak tart.
Ezt azonban a telefonom csörgése törte meg. Mondtam Louisnak hogy maradjon csendbe.
-Szia.-vettem fel a telefonom.
-Clary halvány lila gőzöm sincs hol vagyok. Remélem jó helyre hozattam magam. Gyere ki a ház elé. Ha ott álok jó helyen vagyok , ha nem hívj fel és bediktálom a címet hova gyere értem. -hallottam a hangján némi idegességet.
-Rendben. -mondtam és leraktam. Louis rám nézett én pedig megszorongattam a kezét.
-Ki kisérsz? Behoznám a barátnőm . -mondtam neki. Louis bólintott és gyorsan lesiettünk ajtót nyitni Jennynek.
Hála istennek jó helyre jött , mert mikor kinyitottam az ajtót , láttam hogy ott ácsorog a ház előtt. Intettem neki hogy jöjjön be.
-Úristen , mesélj mivan ? Miért volt ilyen sör.... gős. -mondta majd a tekintete Louisra vándorolt és elpirult. Sosem láttam még ilyen reakciót tőle egyetlen srác közelében sem. Bemutattam egymásnak őket.
-Jenny ő itt Louis Tomlinson , Louis ő itt Jennifer Clader. -mutattam be őket egymásnak , de egyik sem tudott megszólalni. Mind a ketten csak egymást nézték.
Azt hiszem most hoztam össze két szerencsétlent. Gratula nekem. Inkább kihátráltam tőlük és kerestem egy normális embert akivel fogok tudni beszélgetni. Hála égnek mikor felmentem a szobákhoz, Harry ajtaja nyitva volt úgyhogy bedőltem az ágyába és vártam hogy feljöjjön.
Hála égnek nem kellett sokat várnom mikor megjelent az ajtóban Harry. Mosolyogva jött oda hozzám . Én felálltam ő pedig meg pörgetett.
-Van egy jó és egy rossz hírem. -nézett rám miközben az én kezem az ö nyakán volt , az övé pedig a derekamon.
-Kezd a rosszal.-mondtam és a szám szélét kezdtem rágni .
-Hónapokig Zayn fejét el kell viselned.
-Akkor a jót. Dobd fel a napom Styles !
-Te vagy az öltöztetőnk. -mondta.
Ezután nem tudom hogy történt de megcsókoltam Harryt. Ez a csók nem olyan volt mint az első. Most éreztem hogy megdobban a szívem mikor hozzá ért az ajkam az övéhez. Hevesen csókolt vissza. Én beletúrtam a hajába ő pedig még közelebb húzott magához annyira hogy egy hajszál sem fért volna el köztünk.Szívesen csókolóztam volna még Harryvel , de levegő hiánya miatt el kellett válnunk.
-Hát ez merőbben más volt mint az első csók. -mondtam lihegve.
-Nekem ugyan olyan volt. -mondta Harry . Én épp elakartam tőle húzódni mikor visszahúzott.
-Nem . Félreértetted. Én akkor hazudtam neked. Azóta tetszel nekem mióta megláttalak és minden egyes pillanattal amivel többet látlak egyre jobban kezdek beléd szeretni. -mondta Harry.
A gyomromban elkezdtek életre kelni a pillangók. Belenéztem Harry szemébe és elmosolyodtam.
-Én minden egyes pillanattal jobban kedvellek Styles, és remélem hogy egy randi mellett ezt majd folytatjuk.-mondtam és elhúzódtam. Harry felhúzta a szemöldökét.
-Ne hidd hogy azért mert majdnem szerelmet vallottam neked , nem kell értem küzdened. -mondtam és arcon pusziltam. -Szóval ? Mit mondasz ? - mosolyogtam és próbáltam nem mutatni hogy igazából mennyire is vagyok boldog.
-Akkor mit szólnál holnap 6 ? Jöhetsz ebbe , de inkább valami lenge rucit . -mondta és magához húzott és megcsókolt . Beletúrtam a hajába , madj eltoltam és kimentem a szobából , Jenny után kutakodva.
Hála égnek megtaláltam a ház előtt a verandán Louissal csókolózva. Megköszörültem a torkomat mire ők szétrebbentek és Jenny felpattant.
-Megvan a kontak lencséd . -mondta Louisnak elpirulva. Ez annyira szar volt hogy én röhögtem fel.
-Engem nem zavar , sőt örülök nektek , de titeket talán fog hogyha ez a kép fog fogadni benneteket a holnapi címlapon. -mondtam mire Louis adott egy búcsú csókot Jenn arcára és be is ment a házba.
-Nálam alszol. -döntöttem el és elkezdtem húzni egy taxihoz Jennyt.
Otthon szólaltam meg először, mikor befeküdtünk az ágyba.
-Most mindent mondj el . -kezdtem .
-Először te. -mondta.
-Jól van , tehát tegnap reggel ... -kezdtem bele és elmondtam neki mindent ami ma történt meg tegnap. Kicsit sokkolt arcal nézett mikor elmondtam neki a Harrys dolgot de nem zavartatta magát.
-Szóval akkor te a srácokkal fogsz menni a turnéra , és segítesz nekik öltözködni , és szinte mindig velük leszel ? -kérdezte , én pedig bólintottam.
-Igen. Ezzel nem lenne semmi bajom ha Zaynnel nem lennék összeveszve de össze vagyok. -mondtam neki és inkább a körmömet kezdtem nézni mikor eszembe jutott hogy most rajta a sor hogy meséljen nekem. - Oké most te jösz .
-Igazából én mindig is nagy Louis fan voltam , mert te ezt nem tudod de szeretem az 1D-t . -pirult el . Kicsit rosszul esett hogy nem mondta el nekem , de vártam hogy folytassa. miután te felvágtattál Louissal még vagy 2 percig egymást néztük aztán hirtelen megcsókolt. , majd kimentünk s ott folytattuk.-vallotta be.
Már félig aludtam mikor befejezte , de egy kómás mosolyt még ejtettem felé.
-Kúl . Akkor most ti jártok? -kérdeztem , mert éreztem hogy a feketeség bekebelez.
-Nem tuom ,és te Harryvel ?
-Nem . Még .-mondtam és már nem emlékszem csak arra hogy a feketeség ellepte a szemhéjam .

2 megjegyzés: