2013. március 24., vasárnap

1/8 Chapter - Interjú


Madarak csicsergése ébresztett fel az álmomból. Még így csukott szemhéjamon keresztül is éreztem a nap sugarait az arcomon. Mellettem egy ember szuszogott nagyon lassan. Elmosolyodtam. Ez a tökéletes ember az én barátom . Kinyitottam a szemem és megfordultam. Mivel túl gyors volt ez a mozdulat Harry mellettem mocorogni kezdett ,majd kinyitotta a szemét.
-Én ébresztettelek fel ? -kérdeztem kicsit aggódva.
-Ennél jobb ébresztőm sosem volt még . -mondta egy tőle szokatlanul mély és rekedtes hangon.
Ujjaimmal megkerestem az övéit és összekulcsoltam őket. Ekkor rájöttem hogy rajtam még mindig a tegnapi ruhám van.
-Harry , hazatudnál fuvarozni hogy átöltözzek ? Utána visszajöhetünk , csak már zavar hogy tegnap óta ebben dekkolok. -mondtam neki , mire ő felpattant.
-Menjünk. Szólok a srácoknak hogy mi tőled indulunk majd az interjúra, ami 3 óra múlva kezdődik. -mondta mikor az órára vetett egy gyors pillantást.
Mosolyogva felültem és figyeltem ahogy a srác aki engem választott a több ezer lány közül kisétál a szobából. Nem bírtam sokáig , a látványa nélkül. Felpattantam és utána szaladtam. Mikor megláttam ráugrottam a hátára. Ő megfogta a lábam és úgy ment le velem a lépcsőn.
Göndör fürtjei csikizték a nyakam , és a kezemet kezdte harapdálni , maitől én sikoltozni kezdtem. Egyenesen a konyhába futott velem. Én sikítva élveztem a szelet a gyorsaságtól , é nem érdekelt kivételesen hogy felkeltek-e valakit.
Harry és én nevetve vágtattunk be a konyhába ahol a srácok, Perrie (-.-) és egy nagyon szép telt ajkú , kicsit göndörkés hajú lány ült mosolyogva.
-Sziasztok .- köszöntünk Harryvel egyszerre.
-Sziasztok. Látom jól sikerült a tegnapi nap . -mondta Louis aki egy csésze kávét szürcsölgetett. Én elpirultam Harry pedig összekulcsolta az ujjaink.
-Igen eléggé jól. Na hazaviszem és majd onnan megyünk az interjúra. Sziasztok. -mondta Harry és kifelé vonszolt. Én még integettem nekik utána már mentem a kocsi felé.
Elég gyorsan letudtam mindent. Felöltözködtem , addig Harry kint a kocsian várt. Felvettem a tatyómat és már szaladtam is ki hozzá,
Adott egy csókot majd indultuk is az interjúra Én nem nagyon tudom hogy ezek miről szólnak, de Harry igen és ez a lényeg.Legalább engem nem fognak kérdezgetni róla hogy mi is van köztünk. Természetesen elmondanám hogy együtt vagyunk , de nem tudnék sok kérdésre válaszolni , meg nem is vagyok hozzá szokva hogy észre vesznek , bár szeretek ismerkedni.
Amikor az ajtó elé értünk Harry kicsit kapkodni kezdett. Megfogtam a kezét.
-Ideges vagy ? -kérdezem halál nyugodtan.
-Nem csak késésben vagyunk . -nevette el magát.
-Ja . Akkor menjünk . -pirultam el és kiszálltam az autóból.Hirtelen a semmiből rengeteg fotós és újságíró jelent meg. Harry megragadta a kezem és elkezdett az ajtó fele húzni. Mindenhol katoktak a fények és zsongott a fejem annyi ember beszélt egyszerre. Harry elkezdett szaladni hogy minél hamarabb beérjünk. Kicsit le is hagytuk őket , és pont időnk bemenni úgyhogy senki nem jött utánunk.
-Ezt megúsztuk. -mondtam mosolyogva mire Harry picit ideges lett.
-Elegem van ezekből a hülye parasztokból akik minden egyes pillanatban zaklat szívem szerint ...
-Harry  , nézz rám .-mondtam neki és megfogtam mind a két kezét. Rám nézett , én pedig láttam a tekintetében azt a rengeteg gyűlöletet. -Hagyd őket. Élj úgy mintha ott sem lennének. Engem nem zavarnak. -vontam meg a vállam.
-Mert ez volt az első alkalom, először én is poénosnak találtam.De majd megfogod utálni . -mondta . Én megvontam a vállam és megcsókoltam.
-Akkor sem fognak érdekelni. Én téged szeretlek és mikor bele egyeztem hogy a barátnőd leszek , az azzal járt hogy elfogadom azt is aki vagy, és minden velejárót. Elfogadtam, nem fognak érdekelni. Okés ? Ne idegeskedj. -mondtam neki nyugodt hangon , amitől láttam rajta hogy megnyugodott.
-Hogy tudtam eddig élni nélküled ? -kérdezte tőlem mosolyogva és hátra simította a hajam.
-Nélkülem ? Jó kérdés . Én sem tudnék magam nélkül élni . -nevettem el magam . Harry csak mosolygott és az arcom bámulta. Kicsit kezdett kellemetlen lenni.
-Harry nincs kedved interjúra menni ? -néztem rá.
-Nincs. Egésznap a szemedet nézném a helyett hogy interjút adjak. -mondta majd elkezdett nekem énekelni.

It's in your lips, and in your kiss.
 It's in your touch and your fingertips. 
And it's in all the things and other things 
that make you who you are. 
And your eyes, irresistible. 

Nem tudtam mit mondani. Annyira aranyos volt hogy közelebb hajoltam hozzá és adtama  szájára egy cuppanósat.
-Köszönöm , de menjünk interjúra . Woho! -mondtam , megragadtam a kezét és elindultam futva a folyósan. Olyan 10 másodperc után megálltam.
-Harry ! Nem tudom merre kell menni. -röhögtem el magam .
-Nem baj Kicsim . Kövess ! -mondta és most ú kezdett el szaladni és engem húzott magam után. Nevetve követtem egy öltözőhöz amire rá volt írva az  és a többi srác neve .
A srácok egyszerre nyitottak ajtót és jöttek rajta ki.
-Hála égnek hogy itt vagy. Kezdődik az interjú. Clary gyere velünk és a színpad mögött állj meg. Majd onnan figyelhetsz. Okés ? -kérdezte Louis és már húzott a széle felé a stúdiónak ahol meglepetésemre Jenny állt.
-Hát te meg ? -kérdeztem csodálkozva.
-Én is kérdezhetném .-mondta miközben megölelt.
-Én jöttem Harryvel , mivel tegnap megkért hogy legyek a barátnője. Bocsi hogy nem mondtam el neked , e olyan hamar történt és azóta nem is láttalak. -mondta, de barátnőm túlságosan boldog volt .
-Én pedig Louishoz jöttem. Engem is megkért hogy legyek a barátnője. -mondta . Egyszerre kezdünk beszélni.
Én azt magyaráztam hogy Harryvel milyen volt a parton ő pedig azt hogy mennyire aranyos volt Louis mikor megkérte hogy járjanak.
Egy fejhallgatós srác törte meg a beszélgetést.
-Lécci maradjatok csöndben , mert 1 perc és műsor. -mondta halkan , mi bólintottunk , megfogtuk egymás kezét és a képernyőt néztük.
Egyszer csak megszólalt a zenéje a műsornak és a srácok elhelyezkedtek.
Harry rám nézett kacsintott  , majd megrázta a haját. Ekkor megszólalt a műsorvezető csajszi.
-Jó napot minden nézőnknek. Mai vendégeink nagyon különleges vendégek. Üdvözöljük a One Directiont.
-Hi We are One Direction. -mondták egyszerre a srácok.
-Srácok ha jól tudom , most fog kezdődni a Take Me Home túrné. Hogy vagytok vele ? -kérdezte a csaj .
-Nagyon jól, alig várjuk hogy mehessünk. -mondta Liam mosolyogva.
-Igen , izgatottak vagyunk , mivel most egy teljesen új csapat lesz , kivéve a bandát. -mondta Harry majd kinézett rám ,amitől én elpirultam , majd ő visszafordult.
-Az akkor jó gondolom , Na és hogy vagytok kinek van barátnője a bandából. Kezeket fel. -mondta
Az összes srác kivéve Niall felemelte a kezét.
-Wáo . Gratulálok srácok , szegény rajongók úgy tűnik a kedvencetek kapcsolati státusza megváltozott.
-Ihazából attól hoyg barátnőnk , van nem jelenti hogy nem szeretjük ugyan úgy minden rajongónk. -mondta Louis és a kamerához fordult. -Minden rajongónkat imádjuk , mert nélkülük most nem lehetnénk itt nélkületek. Nagyon hálásak vagyunk nektek és szeretünk titeket . -mondta és az összes sráccal küldött puszit a kamerának.
Elképzeltem ahogy otthon a tv előtt millió lány sikoltozik , mikor ezt meghallja.
-Lányok azért ne feledjétek hogy én még szabad vagyok .-mondta Niall kacsintva.
-Na de Harry kezdjük veled. Ki a szerencsés lány ? -kérdezte érdeklődve a műsorvezető. Én azonnal elvörösdtem, és a cipőm bámulva hallgattam Harry-t.
-Hát Cindy ő egy gyönyörű lány. Különleges és ez tetszik benne . Nem is tudom hogy hogyan élhettem eddig úgy hogy ő nem volt a részese. -mondta Harry , amitől még jobban elpirultam.
-Na van egy meglepetésünk számodra . Nézz a képernyőre. -mondta Cindy s a tv felé fordult. Én felemeltem a fejem.
A képen egy kék hajú lány feküdt a homokban és rajta pedig egy erős göndör hajú tökéletesség.
-Igen , ő az én barátnőm. Itt van most is . Clary gyere ide. -intett felém Harry . Azonnal ledermedtem. Megráztam a fejem , de már jött egy pali hozzám és rám rakta a mikrofont ,és belökött.
-He-hello. -mondtam bizonytalanul, és leültem Hary mellé. A srácok picit odébb ültek.
-Szia Clary , ha jól hallottam ez a neved igaz ? -kérdezte én pedig bólintottam.
-Kicsit félénk.-mondta Harry és átkarolta a vállam.
-Igen Ez a nevem, és már most szeretném kijelenteni hogy attól hogy Harry barátnője vagyok Harry ugyan úgy szereti az összes rajongóját és én sem fogom tőletek elvenni.-mondtam mosolyogva , mire Harry adott az arcomra egy puszit.
-Hát nem imádni való ? -kérdezte , mire mindenki bólogatni kezdett.
Ezután az egész interjú alatt bent kellett ülném és nekem is válaszolgatnom néha a kérdésekre.
-Köszönjük hogy eljöttetek srácok és tőled is Clary hogy itt voltatok. -mondta majd a kamera felé fordult.
-Holnap jövünk a The Wanted tagjaival. Köszönjük hogy néztetek minket. Sziasztok. -mondta és mindenki integetni kezdett.
Miután ennek az egésznek vége lett Harry hazavitt én pedig beraktam egy táskába pizsit és másnapi ruhát, majd elmentünk a srácokhoz.
Mivel már elég későre járt , azonnal felmentünk Harryvel aludni.Egyszer valaki kopogott az ajtón.
-Gyere be ! -mondtam , miközben Harry göndör fürjeivel játszottam.
Egyszer csak Zayn feje jelent meg .
-Bocsánatot akarok kérni. -mondta és belépett. -Bocsánat hogy olyan gonosz voltam veled hogy nem mentem el randira veled hanem inkább berúgtam. Tudom hogy miről maradtam le , de szerintem neked is jobb így hogy nem mentünk el randizni. Lehet szent a béke ? -kérdezte. Elmosolyodtam, felálltam és megöleltem.
-Persze , -mosolyogtam. Na de menj , mert Perrie hiányol. -lökdöstem ki a szobából, majd vissza feküdtem Harry mellé.
Bebújtam az ágyba , Harry átkarolt és elaludtunk egymás karjában.

6 megjegyzés: