2013. március 9., szombat

1/2 Chapter = Találkozás

Alig bírtam magammal a munkahelyemen. Csak azon járt az agyam hogy hogyan fogok bemutatkozni Harrynek. Egyik sem hangzott annyira jónak. Már odáig jutottam hogy majd az egyik képregényből kiszedek valami jó szöveget, mikor meg csörrent a telefonom. Azonnal felvettem , gondolkodás nélkül.
-Hallo.
-Szia . Harry vagyok .-szólt bele az az ismerős mély hang a telefonba. A szám mosolyra húzódott és felálltam a székről hogy sétálgassak.
-Mizujs ? -kérdeztem de amint kimondtam vissza is szívtam volna.
-Semmi . Csak annyi hogy itt vagyok a bolt előtt a kocsival. -mondta én pedig automatikusan kifelé néztem és észre vettem a göndör hajú srácot egy kocsinak támaszkodva. Hátra mentem a cuccomért.
-Okés . 5 perc és kint vagyok . -mondtam végül és leraktam.
Oda mentem a srácokhoz és szóltam nekik hogy elmentem. Nem nagyon figyeltek rám de nem is nagyon érdekelt. Oldalamra kaptam a tatyómat és kifelé mentem . Mivel nyár van és meleg , ezért egy balerina cipő , egy fekete farmer rövid gatya és a HIPSTER feliratú kék pólómat vettem fel ami a köldökömig ért.
Kitoltam az ajtót és megszólalt a csengő. A szél pont fújt és belekapott a hajamba. Harry felegyenesedett a kocsi mellett és végig mért. Az arcom éreztem hogy vörösödik , de nem törődtem vele elé léptem.
-Na mehetünk ? -nyitotta a ki a kocsi ajtaját. Én bólintottam és beültem. Rám zárta az ajtót, és amíg átült a vezető ülésre én addig bekötöttem magam.
Az úton alig szóltunk egymáshoz mert nem igazán tudtunk volna mit mondani ám egyszer csak Harry elkezdett dudorászni egy számot amit én is ismertem így én is vele dudorásztam. Elnevettük magunkat.
-Nem sok lány szereti ezt a számot . -mondta nekem , de nem nézett rám csak az utat figyelte.
-Hát én nem vagyok a többi lány. -nevettem el magam  Igazam volt. Sosem voltam olyan mint  többi lány . Ha ők barbikról beszélgettek én a Pokemonokról. Jó neveltetésem volt.
-Megjöttük . -mondta nekem amin én egy kicsit meglepődtem hiszen nem voltunk olyan messze a bolttól.
Kiszálltam és megcsodáltam azt a hatalmas házat. Biztosan nem ketten laknak benne. De jó . Most már biztosan nem csak 1 srácnak kell bemutatkoznom.
Harry átkarolta a vállam ami egy kissé fura volt, de amint megéreztem illatát a térdem megremegett . Erőt vettem magamon és elindultam Egyszerre Göndörkével.
-Srácok meghoztam Clary-t. -ordított amint kinyitotta az ajtót.
-Nappali ! -ordított az az ismerős hang amit már ismertem . Elmosolyodtam és ösztönösen a hang irányába mentem . Nem is törődtem vele hogy akár el is tévedhetnék , olyan nagy ez a ház .
Be mentem a nagyszobába és ott ült előttem 4 srác. Ebből 3 ismeretlen volt , a 4. pedig úgy vigyorgott mint aki csokit kap.
-Öhmm . sziasztok. -köszöntem kellemetlenül. Végig néztem az ismeretlen srácokon.
Az egyik bördzsekit viselt alatta egy mintátlan fekete pólóval . Fekete haja össze vissza állt rágózott és csak felém intett. A mellette ülő srác a tv-t nézte és közben valamit pötyögött ő is a telefonján. Mikor felnézett kék szemei voltak. Bár nem értettem miért de egy kitömött galamb volt a vállán. Biztos ő a csapat furája. Aztán megláttam őt . Az ereimben megfagyott a vér. El sem hiszem hogy itt van. Ő csak mosolygott rám , és végig mért. Őt ismertem. Liam Payne. Az egyik srác aki tönkre tette a középiskolás éveim. Ő volt aki mindig cikizett a súlyom miatt. De neki köszönhetem hogy leadtam vagy 60 kilót, és kék lett a hajam. Valószínű azért nem ismert meg.
-Clary jól vagy ? -kérdezte Niall és a kezemet nézte. Megnéztem és ökölbe volt szorítva a kezem, és folyt belőle a vér. A körmömmel felsebeztem a bőröm a tenyeremben. Észre sem vettem. Liam volt az első aki felpattant és oda jött hozzám.
-Gyere el kisérlek a konyhába. -fogta meg óvatosan a kezemet. Nem tudom miért de liba bőrös lettem. Gyorsan elhúztam.
-Köszi , de inkább Niallel mennék. Megmutatnád hol a konyha ? -kérdeztem. Mindegy srác értelmetlenül állt a szobában és csak néztek.
-Na jó én kezdem magam kellemetlenül érezni .Lehet hogy inkább elmegyek.. -mondtam és megfordultam , mikor valaki a kezem után nyúlt.
Hátra néztem és Liam nézte az arcomat.
-Nem ismerlek valahonnan? -kérdezte. Olyan máshogy viselkedett most . Valami azt súgta legmélyen hogy menjek oda és csókoljam meg , de a másik felem pedig azt üvöltötte hogy keverjek le neki egy olyat amilyet megérdemelne. Nem tudtam melyikre hallgassak ezért csak megráztam a fejem.
-Nem hinném. Biztos összekeversz valakivel. -mondtam. - Most akkor én megkeresem a konyhát. Ha nem találnátok 10 perc múlva meg , valószínű elvesztem. -mondtam és elindultam az egyik irányba.
Nem tudom merre mehettem , de végül megtaláltam a konyhát. Idegesen csapkodtam az ajtókat. Mikor egyszer csak egy kéz bukkant elő mögüllem és megfogta a sebesült kezem. Megfordultam és Liam állt szemben velem.
-Figyelj , tudom hogy ismerlek. -nézett a szememben és láttam a megbánást benne meg a csillogást.-Sajnálom. Biztosan szörnyű dolgokat csinálhattam veled ha ennyire nem kedvelsz. -mondta .
Ha tudnád mennyi mindenen mentem keresztül miattad. Rosszan , jón  biztosan nem csak ennyit mondanál. 
-Figyu te ne haragudj. Tényleg nagyon bunkó voltam most veled. -mondtam. Nem is tudom igazából hogy miért. Csak kicsúsztak a számon. A keze még mindig az enyémet szorította . Nem volt rossz sőt, kezdtem élvezni hogy a kezei között az enyémeket tartja.
-Na sikerült meg gyógyítani ? -jött be Niall én pedig azonnal elhúztam a kezem Liamétől. Ő értetlenül nézett rám, elröhögte magát és fej rázva elment.
-Nem . Segítesz ? -kérdeztem és felé nyújtottam a kezem . A sebet már hideg vízzel ki öblítettem. Ezt egyedül is sikerült megcsinálnom. Niall óvatosan rátapasztotta a sebtapaszt a kezemre és én pedig csak figyeltem. Olyan óvatosan csinált mindent. Mosolyogva néztem azt a gondolkodó arcot miközben a kezemmel babrált.
-Kész is vagyunk. -mondta és mosolyogva rám nézett. Én is elmosolyodtam. Láttam ahogy közeledik felém , mikor megszólalt a telefonja. Megnéztem a kijelzőt. Hiba volt. Baby . Állt a képernyőt.
-Izé , én kimentem . -mondtam neki és otthagytam a telefonnal hogy beszélgessen a barátnőjével.
Azt hittem hogy nincs is neki azért adta meg a számát . Tévedtem. Hogy lehetek ennyire hülye ? Megint össze vissza mászkáltam a  folyosón , de most hamarabb kijutottam mint be. Bementem a nappalihoz.
-Mennem kell. Sziasztok. -köszöntem el tőlük és elindultam az ajtó felé.
-Várj ! Elfelejtettél valamit ! -szaladt utánam Harry . Teljesen kiment a fejemből a srác. Oda jött és megölelt. Olyan jól esett. Beszippantottam az illatát.
-Legközelebb ne felejts el megöleleni . Rendben ? -engedett el .  Én mosolyogva bólintottam egyet és  otthagytam volna őket , ha Zayn nemáll az egyik kocsi mellett és nem figyeli a napszemüvegén keresztül ahogy lefelé megyek a lépcsőn.
-Kell egy fuvar ? -nézett rám és fújt egy lufit a rágóval.
-Meg köszönném . -mondtam mosolyogva.
-Fogsz te még mást is köszönni nekem. -nevetett fel . Majd átsétált a vezető üléshez.
Hamar haza furikáztunk. Az egész úton csak azon járt az eszem hogy hogyan hihettem azt hogy Niallnél van esélyem . Zayn lefékezett nagy erővel az utca sarkánál. Kikapcsoltama z övem , de valami még az autóban tartott.
-Küszi hogy elho... -fordultam felé. A mondatot nem tudtam befejezni mivel ajkait az enyémre tapasztotta. Először az egész testem bizsergett , végül eltoltam magamtól. Értetlen fejet vágott.
-Te most miért toltál el ? - nézett rám mintha megszegtem volna egy törvényt , vagy összetörtem volna a kedvenc vázáját.
-Te vagy felháborodva ? Nem hiszem el . -mondtam röhögve és kiszálltam a kocsiból, csak hogy Zayn is jött utánam.
-Figyelj nem tetszem neked ? - állt meg előttem. Beletúrtam a hajamba és megvontam a vállam.
-Nem tudom. Nem is ismerlek . -mondtam neki őszintén , mert hát , tényleg nagyon helyes meg minden , de tényleg nem akarok addig összejönni senkivel amíg meg nem ismerem.
-Rendben . Akkor randiznál velem ? -kérdeztem összezavartan. Megráztam a fejem .
-Azok után ami a kocsiban történt ? Gondolkoznom kell.  -mondtam és megkerültem. Már a záral babráltam mikor megfogta a derekamat és magához húzott és hátulról a fülembe suttogott.
-Holnap találkozunk. -mondta majd ott hagyott.
Kicsit ideges lettem. Miért hiszi azt hogy amiért sztár megkaphat ? Ha nem lenne ennyire bunkó, és nyomulós talán még igent is mondanék neki . De így ? Ember legyen a talpán.
Ledobtam a  cuccomat a kanapéra és elmentem zuhanyozni. Miután végeztem , bele bújtam a  pizsimbe és leültem a gép elé kockulni. Figyeltem hogy történt-e valami izgalom , de nem jutottam sajna semmire.
Inkább leraktam a gépet és a telefonomon kezdtem játszani. Épp a szint végén tartottam mikor megcsörrent a telefonom. Ismeretlen szám. Mosolyogva vettem fel.
-Szia Harry.
-Szia Niall vagyok. Miért mentél el olyan hamar ? El sem tudtam köszönni.
-Sajnálom. Amúgy van barátnőd ? -tettem fel a kérdést és az ajkamba haraptam.
-Igen. Miért ? -kérdezte. Tudtam . Igazából már akkor mikor felvette a telefont a konyhában.
-Semmi nem érdekes. Figyelj. Üdvözlöm a fiúkat de fáradt vagyok , megyek aludni . Jóéjt . -mondtam és meg sem vártam amíg ő is elköszön.Leraktam a telefont és magamra húztam a takarót, arra számítva hogy akkor mindent ami nem a takarón belül van  kizárhatok. Gondok , fiúk, hangok. Minden. Sajnos nem jött össze. London éjszakai hangjaira aludtam el. Harry , Liam , és Zayn emlékével az agyamban.

2 megjegyzés:

  1. jeeeeee, feltetted!! :DDD Nagyon jó lett!! Kiváncsi vagyok mi lesz ba folytaás! Siess :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DD Köszönöm :D Nem sokára az is fent lesz :D Ha jól fogok haladni akkor este felrakom :$$$ Köszi Bijus :D

      Törlés