2013. március 18., hétfő

1/7 Chapter = Tökéletes

 Otthon izgatottan ültem le a nappaliba hiszen perceken belül megérkezhetett Harry. A Mai napom nagyon unalmas volt . Mivel ma nem dolgoztam ezért 3-szor öltöztem át , mert nem tetszett végül egyik sem , 1-szer mostam hajat , és 3 szor csináltam különböző sminket. De végül ennél maradtam. Annyira izgatott voltam mert  tényleg kezdtem nagyon megkedvelni Harryt. Épp 6.-ára pakoltam be a táskám mikor csengettek. Gyorsan magamra kaptam a cipőt és kimentem ajtót nyitni Harrynek.
Az ajtóban még megnéztem magam utoljára hogy hogyan nézek ki , majd ajtót nyitottam.
Az ajtóban Harry állt a kezében egy csokor rózsával. Az arcáról sugárzott az öröm és felém nyújtotta a virágokat.
-Útközben megláttam ezeket és egyből te jutottál eszembe. -mondta a világ legaranyosabb hangján. Elvettem tőle és beleszagoltam. Imádtam a rózsa illatát , és ekkor eszembe jutott hogy nem használtam parfümöt.
-Nagyon aranyos tőled. Bele rakom egy vázába , addig gyere beljebb egy pillanat és itt vagyok. -mondtam és már szaladtam is a konyhába. Gyorsan vázába raktam a virágokat . Még utoljára visszanéztem rájuk , majd gyorsa beszaladtam a fürdőbe és befújtam magam a kedvenc vattacukor illatú parfümömmel, majd kimentem Harryhez.
Épp a cipőim nézegette , mikor mellé léptem. Mosolyogva mért végig.
-Csodásan nézel ki. -mondtam én pedig tetőtől talpig belepirultam.
-Köszönöm . -mondtam neki. Ő felemelte a fejem és adott egy rövid puszit az ajkaimra.
-Indulhatunk ? -kérdezte , és összekulcsolta a kezeit az enyémekkel.
-Persze. Reggel óta erre várok. -mondtam és megszorítottam a kezét.
Miután kiléptünk az ajtón Harry elengedte a kezem . Kicsit furán néztem rá.
-Fotósok. Nem akarom elsietni . Azt mondtad hogy küzdjek érted. Akkor azt fogom .-mondta amitől én teljesen elolvadtam. Felvette a sapkáját és a napszemcsit és úgy sétált el velem a kocsijához.
Mikor beszálltunk akkor sem vette le. Rátaposott a gázra , és mikor kellő távolságra kerültünk a várostól levette a szemcsit , de a sapkáját hagyta ami eléggé jól állt neki. Bár neki mi nem ?
Annyira kezdtem bele szeretni ebbe a srácba mint még senki másba nem . Egész úton az utat néztem , mert féltem ha Harryre néznék akkor nem tudnám le venni róla a szemeim és az kellemetlen lenne , de egész úton ő járt a fejemben.
-Megérkeztünk. -szólalt meg egy parkolóban és leállította a kocsit. Oldalra néztem  és a tenger part volt előttem.
-Harry jó helyen vagyunk? -kérdeztem . Harry bólintott és megfogta a kezem.
-Egy különleges helyre hoztalak mert számomra különleges vagy. -mondta és közben játszott az ujjaimmal.
-Köszönöm . -mondtam mert szerettem mikor bókolnak nekem.
Harry elengedte a kezem és kiszállt a kocsiból. Én is követtem őt a csomagtartóhoz. Ott volt egy piknikes kosár és egy pléd. Én megfogtam a  kosarat Harry pedig a plédet. Mikor a partra értünk levettem a cipőm. Nem tudom hogy Harry kiszámolta vagy csak véletlen volt , de a nap most ment le és gyönyörű rózsaszínre festette a partot. Leraktuk a plédet és ráültünk. Figyeltük a naplementét ami szerintem nagyon romantikus volt Harrytől. Közel húzódtam hozzá és vállára hajtottam a fejem. Kicsit hidegebb lett mikor lement a nap és elkezdtem vacogni , de nem akartam hogy Harry észre vegye , de pechemre nem így történt .
-Úristen te nagyon fázol. -mondta és felpattant.
-Nem jól vagyok. -mondtam és kicsit vacogni kezdtem. Harry elővette a piknikes kosarat , amiről én tisztára el is felejtkeztem . Kivett belőle két poharat egy üveg vörösbort, egy gyertyát és 6 meleg szendvicset.
Elmosolyodtam mert nagyon aranyos volt tőle hogy saját kezűleg csinált nekünk vacsorát. A gyertyatartót belerakta a homokba majd betemette azzal hogy nehogy eldőljön és kitöltött a két pohárba bort.
Ezek után mögém jött és átkarolt hátulról , az állát pedig a nyakam mellett i kis mélyedésbe helyezte.
Majd felém nyújtotta az egyik poharat. Én pirulva elvettem.
El sem hiszem hogy egy ilyen tökéletes srác elhozott egy ilyen gyönyörű randira. Nem drága helyre vitt , mint azt a legtöbb srác tette volna hanem a partra .
-Na hogy tetszik eddig a randi ? -kérdezte Harry halkan . Nem volt senki sem a parton de így sokkal meghittebbé tette az egészet.
-Tökéletes. -mondtam , mert tényleg nem tudtam erre mást mondani.
-Akkor lennél a barátnőm ? -kérezte nekem pedig görcsbe rándult a gyomrom. Nagyon szerettem őt , de alig ismertem.
-Harry először ismerkedjünk meg jobban. -mondtam neki és mintha egy kicsit csalódott lett volna a hangja folytatta.
-Mit szólnál egy kérdezz felelek játékhoz ? -nézett rám . Emlékszem mikor a boltban voltunk akkor is ezt játszottunk , mikor az a borzasztó csók történt. Rájöttem miért nem éreztem akkor semmit iránta. Mert ideges voltam és zaklatott a három srác miatt. Csakis ez lehetett az ok.
-Rendben . -mondtam és megfordultam.
Harry arcát a gyertya sárgás fénye világította meg . A szeme csillogott abban a fényben , az ara picit sárgás szint öltött. A forró kezét a lábamra rakta és már nem is fáztam.
-Akkor én kezdem . Mesélj el mindent a gyerekkorodról. -mondta nekem mosolyogva.
-Hmm . Írországban születtem , de a szüleim és én  hamar Wolverthamptonba költöztünk. Ott jártam gimibe -Mivel nincsen testvérem ezért kiskoromban mindet megkaptam ami nálam a kaját jelentette. Elég nyomi gyerek voltam , dagi voltam szemüveges és fogszabályzós és későn is értem. Nem a legjobb párosítás igaz ? Itt ismerkedtem meg Liammel. Ő egész végig amíg ismertük egymást szívatott . Miután elment a suliból beiratkoztam fogyi táborba , plusz nagyon szigorú diétán éltem , aminek láthatod a hatását. Idővel megérettem , kontaktlencsém lett és a fogszabim is levették. Aztán befestettem a hajam mert a fekete arra az évekre emlékeztettet amikor nyomi voltam. Nem mondom hogy most sem vagyok az , de már sokkal jobban elfogadom magam úgy ahogy vagyok. -mondtam Harry pedig ledöbbenve ült.
-Nem is tudtam hogy Liam ilyen szörnyű volt régen. -mondta elképedve.
Sok rossz dolgot tett , de ő ébresztett rá hogy ideje változtatnom az életstílusomon. Te jössz Styles . Mindent a családodról , és gyerekkorodról.
-Okés . Tehát én Holmes Chapeben születtem... -kezdett bele és elmesélte az egész életét , onnantól hogy megszületett addig a napig amíg nem találkoztunk
Annyira aranyos egy srác hogy egyszerűen nem lehet neki ellen állni. Olyan jó lett volna a karjaiba bújni , hozzásimulni a kidolgozott testéhez. Meg igazából szerettem volna a barátnője lenni.
-Harry ha belegyezek hogy a barátnőd leszek az mivel fog járni ? -kérdeztem , mire megcsillant a szeme és kicsit megszorította a farmerom.
-Először arról hogy foghatjuk egymás kezét bárhol bármikor fel vállalhatjuk hogy szeretjük egymást . Másodszor pedig lesznek akik szeretnék és akik utálnak , de több lesz aki szeret. Harmadszor bárhol bármikor megtalálhatnak téged a paparazzik és csinálhatnak rólad képet és mindent összehordanak rólad a médiában. -mondta ezt már kicsit idegesebben. Kezeim rá csúsztattam a kezére és becsuktam a szemem.
-Kérdezd meg még egyszer. -mondtam csukot szemmel. Egy kezet éreztem az állam alatt ami felemelte a fejem. Kinyitottam a szemem és Harry arca volt előttem néhány centivel.
-Clarissa Lewis. Lennél a barátnőm eljönni velem gálákra, díjátadókra , vállalni hogy lesz a ki utál téged és hogy mindenhova újság írok követnek ? -nézett rám.
-Meg kell majd szoknom , de igen . Vállalom , ha ez hozzá tartozik ahhoz hogy együtt legyünk. -mondtam . Harry elmosolyodott és szenvedélyesen megcsókolt. Ajkait az enyémekre tapasztotta. Én a mellkasára tettem a kezem Harry pedig a derekamat fogta . Ledöntött a plédre és kezei az oldalamon vándoroltak. Még feküdtünk ott egy darabig mikor villant egy vaku. Harry elhúzódott tőlem és a fény iránya felé nézett.
-O hogy a ... még itt sem lehet nyugtom ? -kérdezte idegesen. Megfogtam az arcát és felém fordítottam .
-Nem tudnak semmi kamut összehozni. Hiszen együtt vagyunk .. remélem még egy darabig..
-Holnap hivatalosan is bejelentem az interjún .-mondta és most ő is megfogta az arcom. Elmosolyodtam.
-Rendben . -mondta adtam egy puszit az arcára és fel álltunk. El fújtam a gyertyákat és visszaraktam a szendvicsek mellé. Annyira jól néztek ki hogy kivettem kettőt. Egybe beleharaptam a másikat pedig Harry felé nyújtottam . Ő elmosolyodott és elvette. Elvette a szendvicset és átkarolta a vállam én hoztam a kosarat és bele gyömöszöltem a plédet is így sikerült egyben hoznom a kettőt . Harry egyik kezével átkarolt a másikkal a szendvicset ette.
-Finom lett. Te csináltad ? -kérdeztem tőle , mire ő büszkén bólintott.
-A specialitásom. Holnap reggelire megcsinálom a másikat is. Az én müzlim a legfinomabb. -elnevettük magunk , majd beültünk a kocsiba.
-Clary... -fordult felém.-Nálam aludnál ? Ígérem nem lesz semmi , csak nem szeretném hogy most egyedül legyél , meg hiányoznál .-vallotta be. Én megszorítottam a kezét .
-Már azt hitte hogy sosem kérdezed meg. -mosolyogtam és adtam egy csókot.
Miután elváltunk Harry be indította a kocsit és hozzájuk vezette az utat.
A kocsival leparkolt a ház előtt. Gyorsan bementünk a házba. Harry mondta hogy csendbe nehogy a srácok fel kelljenek . Elindultunk felfelé szerencsére senki nem volt bent.
-Én elmegyek zuhanyozni , addig menj a szobámba . -mondta Harry megcsókolt és elindult lefelé. Én csendben próbáltam addig bemenni a szobájába ami nem volt sikeres, Az ajtó előtt mocorgást hallottam amgam mögül és kibújtam a felém közeledő kéz elöl. Jól sejtettem Zayn állt előttem ledöbbent arccal.
-Megmondtam hogy nem érhetsz hozzám . -mondtam kicsit dühösen , küldtem neki egy puszit a levegőben , kinyitottam Harry ajtaját, bementem és Zayn orra előtt mosolyogva becsuktam. Szerintem még mindig ott állt mikor én rádőltem az ágyra , mert utána hallottam egy káromkodást majd halk lépteket.
Többre nem emlékszem mert annyira fáradt voltam hogy elaludtam , Az egyetlen ami még rémlik hogy Harry adott egy csókot az ajkaimra.

6 megjegyzés: